نام و نام خانوادگی: محسن معین الدینی
سمت: مسئول امور مالی
مدرک تحصیلی: فوق دیپلم کامپیوتر
تلفن مستقیم: 01 32 23 44 – 086
داخلی: 312-212
سوابق کاری:
- کارشناس مالی وحسابداری
- کارشناس درآمد
- کارشناس کارپردازی
- مسئول مالی و حسابداری
نام و نام خانوادگی: مرتضی محبی نیا
سمت: کارشناس حسابداری
مدرک تحصیلی: لیسانس حسابداری
تلفن مستقیم: 05 33 23 44 – 086
داخلی: 312-212
سوابق کاری:
- کارشناس مالی و حسابداری
نام و نام خانوادگی: محمدتقی صفری
سمت: کارشناس مالی و حسابداری
مدرک تحصیلی: لیسانس حسابداری
تلفن مستقیم: 05 33 23 44 – 086
داخلی: 312-212
سوابق کاری:
- کارشناس مالی وحسابداری
نام و نام خانوادگی:ساره محمدی
سمت: کارشناس مالی و حسابداری
مدرک تحصیلی: مهندسی محیط زیست
تلفن مستقیم: 05 33 23 44 – 086
داخلی: 312-212
سوابق کاری:
- کارشناس خدمات شهری
- کارشناس پژوهش شورای اسلامی شهر
- کارشناس املاک
- کارشناس درآمد
- مسئول نوسازی
- کارشناس مالی وحسابداری
شرح وظایف
- رسيدگي به اسناد هزينه هاي جاري در چارچوب قوانين و مقررات مالي شهرداري.
- رسيدگي به اسناد هزينه هاي عمراني با توجه به ضمائم و مدارك مثبته و مفاد قراردادها در چارچوب قوانين و مقررات مالي شهرداري.
- رسيدگي به ليستهاي حقوقي با توجه به قوانين، مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعملها.
- رسيدگي به اسناد و مدارك مربوط به واريز بدهي اشخاص حقيقي و حقوقي و كارپرداز.
- رسيدگي به اسناد مربوط به تملكها و غرامتها.
- رسيدگي به اسناد و گزارش تنخواه گردان با توجه به مدارك و ضمائم پيوست در چارچوب قوانين و مقررات مالي شهرداري.
- رسيدگي به اسناد درآمدي روزانه.
- رسيدگي به اسناد مربوط به استرداد سپرده ها و درآمدها.
- رسيدگي به پيش پرداختها، علي الحسابها و اسناد و مدارك مربوطه از نظر رعايت و اجراي قوانين و مقررات مالي شهرداري.
- تنظيم و پيشنهاد بودجۀ سالانه، اصلاح بودجه، متمم و تفريغ بودجه و پيش بيني اعتبارات و ملزومات مورد نياز برای انجام مراحل تصويب توسط شورای اسلامی شهر و استانداری.
- نظارت بر تنظيم اسناد هزينه و همچنين انجام امور مربوط به حسابداري و توافقنامۀ املاك موجود در مسيرهاي شهر بر اساس دستور العملهاي صادره.
- نظارت بر اموال و انبار به منظور حفظ و حراست از اموال شهرداری.
- نظارت بر كليۀ امور مالي و درآمدي با توجه به ضوابط تعيين شده و اختيارات تفويضي.
- نظارت بر نحوۀ مميزي و رسيدگي به ليستها و اسناد هزينه.
- پرداخت حقوق و دستمزد.
- انجام تعهدات مالي در حد اعتبارات بودجۀ مصوب.
- پيگيري در رفع موارد ذكر شده در گزارش حسابرسهاي داخلي و خارجي.
- تهيۀ گزارشهاي لازم اعم از ترازهاي ماهيانه و پايان دوره برای ارائه به مقام مافوق.
- تهيه و تنظيم اسناد هزينه بر اساس مدارك مثبته.
- بستن حسابها در پايان دورۀ مالي.
- ثبت و انعكاس حسابها در دفترهای روزنامه، معين و كل.
- انجام عمليات اصلاح حسابها برای رسيدن به مانده هاي واقعي.
- تهيۀ صورت مغايرت بانكي و صورت گردش وجوه نقد و كنترل مانده حسابها طبق دفترها و بانك و رفع مغايرتها ضمن هماهنگي با مقام مافوق.
- نگهداري كليۀ حسابهاي بانكي و تنظيم آنها در دفترهای قانوني.
- كنترل پرداخت هزينه هاي مستمر و غير مستمر و نگهداري آنها.
- تهيه و تنظيم اسناد و مدارك مالي از قبيل اسناد هزينه، اسناد انبار، اسناد درآمد.
- كنترل پرداختهاي مقطعي به كاركنان شركتهاي طرف قرارداد با شهرداري برابر قرارداد منعقده.
- صدور اسناد قراردادها و پرداختهاي كاركنان غير شاغل در شهرداري با رعايت قوانين و مقررات از منابع طرح و جاري.
- كنترل كليۀ هزينه هاي بخش خصوصي طرف قرارداد با شهرداري.
- تهيه و تنظيم ترازنامۀ آزمايشي مانده گيري و بستن حسابها برای اصلاح و تهيۀ گزارش عملكرد.
- تهيۀ اسناد هزينه براي پرداخت قطعي و غير قطعي به اشخاص حقيقي و حقوقي.
- پيگيري تشكيل جلسات كميسيونهاي معاملات و همچنين تهيۀ اسناد مربوط به مناقصه ها و مزايده ها.
- تأمين اعتبار كليۀ درخواستها و هزينه ها قبل از خرج بر اساس بودجه.
- كنترل وجوه برگشتي از محل علي الحسابها، پيش پرداختها و اعتبارات اسنادي.
- اجراي دقيق آيين نامه ها، دستورالعملها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.